såhär ser lägenheten ut idag!

JAG o myzan hade myskväll igår, lite av en ivigning dock än att allt inte alls e klart..vi letade thai mat runt hela norrköping, men allt var fan stäng, klockan 10? haha det är nästan patetiskt.
Jag svängde förbi manesa där tobias (min vän) hade bränt 2 orientaliska skivor till mig efter att jag hade trånat om musiken dom har där på "manesa".
Tills slut köpte vi hem mc D mat,...he he alltid ett alternativ om inget annat finns, glassen var gudomlig....
myzan ville ju faktiskt vara me på bild till sist. ganska suddig, men de kommer fler så småningom.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi mysigt

2009-11-10 @ 13:55:48
URL: http://mandysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0