bananislådor!

Kom precis hem från ica, fick med mig två bananlådor som jag ska fylla med alla mina grejer, så jag kan göra min flyttning simplare.
Känns konstigt, har äntligen fått denna lägenhet såld, efter 14 år sådär, så känns det mycket märkligt och tråkigt, men samtidigt skönt att kunna leva vidare på en helt ny nivå, bli mer självständig och ta mer ansvar för mig själv. Men det känns mycket bra!
Äntligen har man kunnat bygga upp en liv utan att behöva ha hinder.
Är dock 4 jävla veckor kvar......

Sjukt söt etta mitt i centrala norrköping..ska pynta till den riktigt fin, vitt, rosa och grått ska det vara har jag bestämt.
Blir bilder så fort jag har fått den :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0