Barn, Barn, Barn!

Barn är ju det sötaste som finns, men enligt facebook quiz så är jag inget annat än NOT redo.


Emma took the Är du redo att skaffa barn? quiz and the result is Absolut inte redo!

vänta med att skaffa barn, du skulle bara ångra dig. Vänta så länge du kan, skaffa en bra jobb, res jorden runt och hitta mannen i ditt liv innan du börjar tänka på att skaffa barn!


haha! jag har ju iofs ingen man heller, jag längtar till familj...det är så mysigt, (not that I would know) haha!
Dock är jag medveten om att jag faktiskt inte alls är redo, men det är som djur, dom är så himla söta att man inte vill annat än att krama om dom...

En tjej som var på stcc tillsammans med mig, NAMED nadja, har världens sötaste dotter, jag har tjatat på att hon ska ringa in till agenturer runt om i sverige...
visst är hon typ de sötaste ni sett?
zara!


Jag gjorde ett roligt test för ett halvår sedan, kika och kolla hur dina barn kommer se ut, http://www.makemebabies.com/...

PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0