De bortglömda! (The appeared)

Jag fick för mig att jag skulle kolla på en film igår natt innan jag skulle lägga mig, jag tycker det är skönt att somna till en film.
Så jag gick egenom min mininmala hårddisk.
Där jag fann en film, jag var säker på att jag inte sett innan, (de bortglömda) inte tänkte jag på att det skulle vara en skräckfilm... Så ja den satt jag o kollade på, tills jag fick nog, blev så rädd efter ett tag att jag var tvungen att tända lampan, jag får jämnt för mig att mördaren i filmen ska finnas i mitt rum... Vilket inte gjorde situationen bättre, så jag stängde av. Jag tänkte att jag skulle fortsätta kolla på den nu, innan det blir mörkt, för den verkade ändå grymt spännande...


RECENSION!!

Syskonen Malena och Pablo hittar en gåtfull dagbok som berättar om en serie fruktansvärda mord på ett avlägset hotell för tjugo år sedan. Ju närmare de kommer sanningen på spåren, desto mer börjar det förflutna hemsöka deras värld. När de plötsligt känner igen detaljer från deras egen barndom, förvandlas deras sökande till en flykt för livet. De Bortglömda har inte förlåtit de levande för de fruktansvärda brott de utsattes för. Och nu är de ute efter hämnd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0