frankrike all over!

Jag undrar ofta hur livet skulle se ut om mamma hade stanna i paris med mig och Josephine istället för att flytta till hålan THAT I CALL norrköping, blääää!
Bara att leva i fransk kultur och kunna det erotiska språket utantill och bara leva flott med alla vackra människor, haha! Så himla coolt. Jag älskar frankrike och är så himla fashinerad av livsstilen som många har. Jag har ju självklart varit nere i Toulouse och hälsat på min fader Yves Patissier några få gånger och reda där faller jag pladask och då har jag inte ens sätt 50% av hela landet.
Gruissan måste varit ett av det vackraste ställerna jag varit på, så himla speciellt och lugnt med bara massa glädje och gemenskap.
Undra vad man hade haft för sig och vad jag skulle gilla att göra om man bodde i paris.

HIHIHI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0