HERREGUD!

När jag väl började bege mig ner mot gymet, vilket tar ca 7 min, så började de ju självklart regna lite smått.
Skönt att träna idag, btw, jag har riktig motivation idag. sweeeeiieet.
När jag väl skulle gå hem, så började det SPÖREGNA!
seriöst, först tänkte jag, skit va skönt, men sen blev det riktigt jävla ösregn, min ljusgråa kofta blev mörkgrå på 2 sek, haha, att det blåste hjälpte ju inte direkt.
Jag har alltid sett människor som blir nerdränka av bilar som kör för fort på vägen och på sidan av vägen har det bildas en stor vattenpöl.
GISSA VAD SOM HÄNDE MIG! självklart!
Från ingenstans får man en hel jävla fors med vatten på sig, där stod jag still i 2 sek och började as garv, man måste ju skratta åt situationen, jag tyckte det var så jävla kul. haha!
När jag var 1 min utanför min lägenhet, skriker en dam bakom mig och springer över gatan.
Hon ville ursäkta för att hon hade kört över pölen som jag stod 1 meter ifrån, jag menar jag sprang ju bara rakt fram, hade ju ingen tanke på att det fanns en pöl där, ser ju dessutom inte ett skit när de är kolsvart ute.
Nu sitter jag här, helt genomvåt, ska hoppa in i duschen och värma upp varm choklad, precis som jag önska här om dan....

Har du varit med om något liknande?

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0