Jag blir så jävla ledsen!

Jag fattar inte varför människor måste snacka så JÄVLA MYCKET SKIT! vad är det egentligen som lockar så jävla mycket, jag blir förbannad men framför allt ledsen. Varför får man höra av en grymt bra vän att hennes omgivning har bett henne att akta sig för mig eller inte umgås med mig? Fördomar och falska påhoppningar mot mig. Finns inget som vet ett skit om min bakrund eller min profil mer än Alexia, Amanda och My och dom skulle aldrig falla sig in till att sprida falska rykten om något som inte ens har existerat. Vad är det som får människor så avundsjuka att dom måste komma på så jävla mycket bullshit om andra människor och sen le och vara glad, måste vara en störning, för jag fattar inte, blir så FÖRBANNAD OCH BESVIKEN!

Kommentarer
Postat av: Jennyh ღ Bor på Malta!

Håller med dig.. det finns människor med för mycket fritid överallt där ute. :/ Kram

2009-10-12 @ 00:07:36
URL: http://jennyh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0