Make up store!

Jag har haft svårt att hitta rätt produkter för min egen hy.
Jag har hoppat fram och tillbaka med olika produkter men aldrig fått en känsla av wow, det är rätt svårt ändå att veta vad som kommer passa och inte.
Men nu har äntligen hittat produkter som ger mig total lyster och en känsla av fräschhet, vilket är make up store.
Otroliga produkter, dom har något för alla.

Här är lite produkter som jag rekomenderar:

COVER ALL-RED! (concealer



Cover all Red innehåller gulgröna pigment som döljer rött. Denna typ av concealer är något kraftigare Covers, den är lite torrare och täcker därför något mer.


DUAL-FOUNDATION!



Ett krämpuder som ger en matt och halvtäckande finish. Får ansiktet se slätare, jämnare och fräschare ut.
(finns i fler toner)


WONDER POWDER!


Pudret som ger en porslinshy. Wonder Powder är så lätt att man känner sig osminkad och ger ett naturligt skimmer, Jämnar ut huden, döljer rodnader och fina linjer på ett nästan magiskt sätt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0