matematik

MM kul, kom precis från matematiken, måste erkänna att det gick överraskande fort.
Vi håller just nu på med ekvationer (uttryck och former) vilket är rätt intressant men klurigt.
Vi har prov nästa fredag så jag har en del plugg framför mig.
Vår mattelärare (Björn) är ju one of a kind, haha! han är så söt när han vandrar runt i klassrummet, vilket tar ungefär 10 min och jag skulle tippa på att rummet är ca 30 km.

Har lärt känna en super tjej som jag har kommit överens med väldigt bra (Babilona), har svårt att låta människor komma in i mitt liv, men vi klicka som smörkniven i smörpaketet.
Så nu känns de bara ännu roligare att gå på lektionerna :-)




Kommentarer
Postat av: Babby

va sööt, min köttbulle (L)

2009-10-09 @ 12:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0