Michael jackson!

Han ÄR en förbannat stor legend och jag är en enorm beundrar till hans budskap och hans musik.
Jag tror inte många kan förstå vilken jävla enorm människa och artist han var! Hans musik är större än en jorden (it selfe) hans passion till friheten och kärleken är något man inte ens kan greppa om sitt eget liv, det är sorligt att så många hade sådant hat till en människa som MJ. För många är han fortfarande en av det mest passionerande artister, jag får gåshud när jag sätter på hans musik helt makalöst bra.




här är ett av alla fantastiska vidoes

michael jackson stranger in moscow

☆LADY WALL LIFE☆ | MySpace Video

Kommentarer
Postat av: Anonym

TACK HJÄRTAT ! YOU ARE A BUEAUTIFUL AND BEST FRIEND EVER AND STAY THAT WAY;) LOOOVE YOU

2009-10-27 @ 08:13:48
URL: http://mandysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0