myspys eller homework!

MM sweet kom nyss hem från träningen, ett svettigt pass på friskis..
Är det inte bara fruktansvärt frustrerande när man känner sig helt utstirrad på gymet, herregud! ska man behöva ha en plastpåse på huvudet för att man ska på träna ifred.

Träffa min snygga australierna på vägen hem, han ville bjuda på middag, såhär innan han skulle åka hem.
Vi får se, har precis slängt i mig 4 pannkakor, känner mig inte direkt hungrig på resturang middag.
Går ju inte att motstå mammas MAT...mmm muums

Sitter här på min säng och ska bege min in i duschen om en sek... ville bara notera hur seg jag känner mig inför mitt pluggande som jag har framför mig ikväll, skulle helst bara vilja sätta på en film och slänga mig i sängen o mysa under tecket.....

Puss sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0