Rolig engelska lektion?

Haha min engelskalärare är så himla söt o rolig. Idag diskuterade vi ett häfte som vi skulle läsa egenom angående om generationer genom det passerande 70 åren. Så helt plötsligt av en annledning jag inte minns, kom vi in på fackförening.

Då sa jag

-Anita! (min lärare) I'm very curious about a word we're discussing.
-Yes, Emma!
- How do u pronounce Fack on english?

Utan medvetan att det faktiskt lät som att jag sa fuck, haha!

-Fack? emma.
-yes! How do u pronounce Fack,(fuck)? haha, sa jag.

Hon upprepade fack flera gånger och insåg utan att tänka på det och börjar as garva, något förskräckligt roligt. Hon trodde alltså att jag ville veta vad Fuck hette på svenska, vilket verkligen inte var det jag frågade efter.

-Ja fackförening? Not fuck (the english word), Anita.

HAHAHAHAAH!

Ja tydligen betyder de typ trade unioun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0