skolan!

Kom nyss hem från matematiken, fruktansvärt jobbigt...men kul dock.
Kul att vara smart :D haha...

Var ner på stan innan det med min söta babilona, vi går i samma mattekurs.
Vi vimsa runt på stan och fixa lite saker.
Jag var tvungen att gå in på swebank och aktivera mitt visa kort, så nu är det äntligen klart, sen köpte jag aco rengöringsvatten. fruktansvärt bra produkt BTW!

Börjar engelskan om 20 min och jag är tveksam på läxan som vi skulle göra.
Vi har kommit till ett kapitel där vi ska intervjua en 50% av klassen som dom valde att vara denna bergsklättrare som vi läser om i boken.
Jag har skrivit upp 12 frågor, men är dock tveksam och jag gjort rätt, haha, vi får väl se...

Vi får väl se hur det går....många söta pojkar i min klass.,..hihi

Kommentarer
Postat av: micaela

Hah, tack, jag gillar din blogg också :)

Åh! Paris är underbart, bra val!

2009-10-06 @ 15:27:23
URL: http://ankbajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0