Stress Stress!

Var inne på gymet och sprang på rullbandet, men var dock tvungen att bege mig ner mot ica under träningen för att köpa alkohol till ikväll, men dom hade inget spännande.
Systemet stängde ju kl 3.
Jag gick tillbaka till gymet och tränade i 30 min till, sedan fick jag ångest och begav mig ner till babby som letade present till maya, vi yrade fram o tillbaka, eftersom att vi endast hade 30-20 min kvar till stan stängde.
Till slut hittade vi en söt present, får hoppas att hon gillar den.

Kom hem för ca 20 min och mamma var precis klar med maten, snacka om tajmad dag.
Potatisgratäng med kött, SUPERGOTT!

Nu tänkte jag läsa vidare på min eng bok som jag läser...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0