Tandläkaren?

Vakna upp av att mamma nästan sparka upp dörren, ska inte du till tandläkaren om 20 min? sa hon.
Jag suckade och slängde mig själv ut ur sängen, med motvilja.
Borsta tänderna, gick fram och tillbaka i lägenheten för att finna något att slänga på mig.
Endast 10 min kvar, sket jag fullständigt i vad jag gick i.
Gick ner till cykelnfrådet, vilket jag först gick fel till, gick tillbaka till den rätta och cyklade iväg.
När jag väl var framme 12:00 fick jag vänta i 10 min, kändes ju sådär.
Äntligen roppade hon upp mig och där satt jag i stolen som jag hatade mest, tandläkarna som rotar i min mun, jag borde ju vara van, men när de gör ont så är de inte kul.
Jag hade tydligen väldigt få hål och dom ville att jag skulle betala 300 kr för ett besök jag själv inte förfrågat.
Jävla tandläkaren, tänkte jag tyst för mig själv, jag tycker inte om att bli stor.
Det var så skönt att gå till tandläkaren när man var liten och inte behöva tänka på några beskymmer.
Äntligen var dom klara och jag helt blodig i munnen.
haha! dom peta och skrapa i hela munnen att köttet protestera, tydligen blöder det av alla bakterier som finns i munnen, SÅ TÄNK DIG DET!
Det är ju förskräckligt viktigt att rengöra munnen, inget man tänker på dock när man slänger i sig alla möjliga onyttigheter.

Puss Puss sålänge


Kommentarer
Postat av: jess

Tandläkaren är inget om man sköter tänderna som man ska :) fast det slarvar man ju tyvärr med ganska ofta. Borde skaffa tandtråd men blir inte av :P

2009-10-10 @ 17:56:12
URL: http://missinnocent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0