Damp kl 3 på natten!

Jag vet inte vad jag ska ta mig till, jag bara förflyttar fram dagen hela jädra tiden och jag verkar inte kunna bli av med min pigga energi heller.

Är det någon som har någon bra ide för att kunna få min jäkla positiva energi att försvinna? hade ju varit roligare om alla var vakna men nu känner man ju sig inget annat än förbannat efterbliven.

 

Ni ser jag ser så jävla pigg ut som man bara kan bli, man kanske ska supa sig full? för de brukar ju funka när man väl har kroppen full med sprit...ha ha!



Kommentarer
Postat av: Amanda

haha om du lägger dig 3- 4 på morgonen lägg väckarklockan 8 på morgonen så garanterat kommer du bli trött!:)

2010-01-04 @ 12:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0