En liten dikt jag nyss skrev ft regina spektor

Skimret i ögonen när du tittar på mig är lika varma som lågans varma ljus som vaknar mot min hud

huden lika len som den finaste fjädern som rör vid min kind, din ömhet mot min kropp får mitt hjärta att slå i den takt som jag inte trodde fanns

Dina andetag mot min nacke är den trygghet du fyller min själ med, dina fingrar som sveper längs min rygg medans du kysser mig med den ömhet bara du kan, då fjärilar vaknar som jag bara trodde fanns i mina drömmar som flyger med glädje i hela mitt inre

Du luktar som en tidig sommardag, lika vacker som en

Om längtan är utöver räckhåll tänker jag på de ord du viska i mitt öra när jag låg nära dig, det ord som kan få mina ögon att drunkna när du inte håller om mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0