Vilken jävla frustration!

Fick ingen jävla sömn inatt är så trött på mina naiva jävla hjärnceller som inte fattar att jag vill sova när klockan är 4 på morgonen. Så jag tänkte såhär istället, om jag håller mig vaken fram till nästa kväll så kommer jag lägga mig i betydlig bättre tid. Fattar inte varför jag inte kan lägga mig o sova normalt som alla andra "normala" människor men det är tur att man känner nyutbildade doktorer som kan ge mig sömntabletter som jag kan dosera mig själv med när jag blir förbannad på min otroligt pigga energi. Så jag var nere på gymet vid 9 och pumpa där och nu sitter jag hemma o gäspar var tredje minut

Något fick man i alla fall ut av denna sömnlösa natt....fann denna magiska house låt, kan inte beskriva med ord, får en sådan galen dansa på baren känsla...hott hott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0